30/03/2017
PREMI SAMBORI ÒMNIUM CULTURAL 2017

Ahir es va celebrar l'entrega de premis del concurs de literatura en català "PREMI SAMBORI ÒMNIUM CULTURAL 2017". L'escola Teresa Altet es va presentar en diferents categories i hem estat premiats en la categoria de cicle mitjà.

Ens van convocar a la Sala d'Actes del Centre Cultural de Terrassa on hi era la Consellera d'Educació. Aquesta ens va agraïr la nostra participació i ens va felicitar pel nostre esforç.

Després de passar molts nervis i escoltar diferents peces musicals de l'escola municipal de música, van començar a atorgar els premis.

En la categoria de cicle mitjà vam guanyar DOS PREMIS en la demarcació territorial del Vallès Occidental:

• Tercer premi: (3rA) - "L'aventura dels cinc amics al món dels jocs".
  • Segon premi: (3rB) - "L'aventura dels quatre amics i el follet màgic".

És una il·lusió enorme haver pogut participar i haver guanyat dos premis en un concurs tan important per la nostra cultura, la cultura de la llengua catalana.

A més, els dos contes es van classificar per la final del concurs a nivell de Catalunya. Tot un èxit que no volíem deixar de comentar-vos.

El treball d'aquests contes és un reconeixement a tot l'esforç que hi ha darrere de cada alumne i les ganes per continuar millorant.

No volem deixar passar l'ocasió per felicitar a la resta d'escoles i instituts guanyadors en aquest concurs. FELICITATS!