09/04/2014
Construcció dels projectes!!!!

Estimats companys i companyes d'escola,

Us expliquem les accions que s'estan fet des de les aules:

PROJECTE: "Donem joc al pati d'Infantil"

Infantil:

Els alumnes de P3 estan decorant les capses que posaran al vestíbul per recollir els camions, les bicicletes, els patinets...

Els alumnes de P4 han elaborat cartells per penjar a les botigues del barri.

Els alumnes de P5 han elaborat una carta informativa per a les famílies, on es demana que si tenen a casa bicis, camions i patinets a casa que no facin servir...les portin a l’escola.

Cinquè:

Els alumnes de cinquè han elaborat una carta que han llegit a la ràdio de Rubí el divendres 4 d’abril.

Els alumnes han començat a dissenyar (primer esborrany) les estructures que volen construir al pati d’infantil. Es vol afegir una estructura experimental per als alumnes del parvulari.

Sisè:

Els alumnes de sisè estan elaborant una carta en què es demana un pressupost econòmic per una estructura per al pati d’infantil. Els nens i nenes han fet un llistat d’empreses del Vallès Occidental en què s’escriuran les cartes.

PROJECTE: "Màster Xef a l'Altet"

Primer:

Els alumnes de primer han fet, per taules, un esborrany d’una carta on demanen ajuda a les famílies per fer els tallers de cuina. S’ha fet una posada en comú de les cartes fetes per grup. Entre tots els alumnes s’ha fet una carta per convidar a les famílies. Els tallers es realitzarien durant la setmana del 12 al 16 de maig de 2014.

Segon:

Els alumnes de segon han elaborat un llistat d’idees que pensaven que era interessant que sortís a la carta dirigida al xef famós. Després, els alumnes han elaborat la carta a la pissarra de forma col·lectiva amb l’ajut del mestre.

Tercer:

Els alumnes de tercer han fet la lectura d’una història “L’alimentació d’en Marc”. A partir d’aquesta lectura, els alumnes han reflexionar com menjava aquest nen. També, han fet una activitat interactiva de la piràmide dels aliments i un experiment dels greixos en els aliments. Després, el grup classe ha fet una taula de menjar greixos i no greixos i la repercussió que tenen. Tot seguit, els alumnes han començat a fer les seves receptes.

Quart:

Per la propera reunió, ens informaran en detall!!!

I fins la propera reunió de Consell d'Infants per al dimarts 6 de maig.