26/03/2014
Consell dels Infants!!!

Estimats alumnes,

En la sessió del 25 de març, els Consellers i Conselleres han recollit en una graella les actuacions que farem des de les aules. Mireu les vostres llibretes!!!

Aquí us deixem algunes de les idees que desenvoluparem:

Projecte: Donem joc al pati d'infantil!

• Educació infantil: escriure una carta a les famílies per recollir joguines, bicis i camions. Més altres actuacions com elaborar cartells per repartir per les botigues de Rubí i donar publicitat a la ràdio amb la col·laboració de tercer, quart i cinquè.
  • Cinquè: fer el disseny d'una construcció i convidar a les famílies per què ens ajudin a fer-la.
  • Sisè:escriure una carta a una o diferents fàbriques per aconseguir una construcció per al pati d'infantil.

Projecte: Master Xef a l'Altet!

• Primer: escriure una carta per convidar a les famílies per què ens vinguin a ajudar amb els tallers de cuina.
  • Segon: escriure una carta a un xef famós per què vingui a visitar la nostra escola.
  • Tercer. fer un receptari de cuina saludable.
  • Quart: digitalitzar i publicar a la web el receptari de cuina saludable.

Comptem amb tots vosaltres!!!