04/02/2014
Ja hem triat les propostes!!!!

Us informem que en el Consell d'avui, 4 de febrer, hem triat quines propostes treballarem aquest curs.

Primer, hem recollit totes les propostes que heu portat des de les classes i les hem apuntat a la pissarra.

Després, ens hem agrupats en dos grups per poder triar la proposta que treballarem:

Grup a: els alumnes de cicle superior i infantil s'han encarregat de triar la proposta d'educació infantil.

Grup b: els alumnes de cicle inicial i mitjà s'han encarregat de triar la proposta d'educació primària.

Per treballar les propostes, hem fet servir una graella que ens ha fet pensar sobre quantes persones de l'escola es beneficien de la proposta...si depèn de nosaltres (mestres, famílies, nens i nenes...) o hem de demanar ajuda...

Les propostes escollides per desenvolupar aquest curs són:

• - Educació Infantil: Tenir més jocs i joguines al pati d'educació infantil.
  • - Educació primària: Fer taller de cuina per als nens i nenes.

Aquí us deixem algunes fotografies que detallen el procés...mireu, mireu!!!

Sònia Roca

Sheila Gálvez