31/10/2013
Entrevista al M.A. Prieto, coordinador de l'hort!!

El passat dia 18 d’octubre els alumnes de quart van entrevistar el Sr Prieto pare  de l’escola i coordinador de hort.

Durant els mesos d’estiu el senyor Prieto s’ha encarregat de mantenir l’hort i poder-lo tenir en molt bones condicions a l’inici de curs.

El alumnes dies abans havien preparat les preguntes.

L’entrevista es va realitzar a l’espai de l’hort.

Va ser una entrevista molt familiar i interessant. Va contestar a totes les nostres preguntes sempre amb un somriure i donant bons consells per aplicar a la vida diària.

La filla del senyor Prieto (la Desirée) ens va ensenyar un animal que van trobar a l’hort, una tortuga femella de cinc anys que li han posat de nom “Nala” i ara la tenen de mascota a casa. Va ser molt emocionant quan va obrir la capsa i va aparèixer la tortuga.

El senyor Prieto va demostrar que feia  la feina de coordinador amb molta il·lusió.

En un moment de l’entrevista va agrair la col·laboració dels pares en moments puntuals  com la plantada de primavera-estiu.

Va dir que tots fem escola i ens hem d’ajudar els uns als altres,  que hi ha molts pares que fan coses perquè l’escola funcioni.

Al final de l’entrevista els alumnes de quart li vàrem agrair la feina feta i li vàrem regalar uns sobres de llavors ecològiques per poder fer planter. D’altra banda ell ens  va sorprendre amb uns plats amb tomàquets cirerols (per cert boníssims).

I aquí un petit tast de la sessió.

Gràcies Família Prieto i molt bona feina.