29/10/2013
Us presentem als representants del Consell dels Infants 2013/2014!!!!!

Després de les respectives campanyes electorals i de les eleccions que hi ha hagut a l'escola aquestes darreres setmanes, tenim el gran plaer de presentar-vos als consellers i conselleres d'aquest curs 2013/2014!!!

Tot just avui han rebut una carta explicativa amb la convocatòria de la primera assemblea, l'assemblea de constitució, que tindrà lloc a la biblioteca del centre el proper dimarts 5 de novembre de 9,30 a 10,30h.

Els nens i nenes d'educació infantil aniran acompanyats/des en tot moment pels seus padrins de 4t i de cicle superior per tal de que puguin participar en tot el procés de la manera més activa possible sentint-se orientats i acompanyats.

Us esperem doncs el dia 5! Veniu ben guapusssss i amb moltes ganes i energia per fer una bona feina per la NOSTRA escola!!!

Sheila G i Sònia R (dinamitzadores del Projecte Consell dels Infants)