21/10/2013
Ja tenim els representants per al Consell dels Infants!

Des de la pàgina web de l'escola volem agrair a tots aquells alumnes candidats i candidates a consellers/es per aquest nou projecte que tot just el dimarts dia 5 de novembre engegarà motors de manera "oficial" Estem molt satisfetes de tota la feina que heu fet: pancartes, discursos per intentar convéncer als vostres companys i companyes per aconseguir els seus vots, etc...
De la mateixa manera donar les gràcies també al tutor i a les tutores per la seva implicació i la manera de gestionar dites eleccions. S'ha fet un treball important, i tot i que només 18 alumnes de l'escola seran respresentants a les assemblees, des d'aquí us volíem felicitar a tots plegats com a comunitat que som i objectius que compartim! Bona feina!

I per això, unes imatges d'exemple del dia de les eleccions d'una classe de 4t curs de cicle mitjà!

Sheila G i Sònia R