15/10/2013
Ens trobem en plena campanya electoral!

Us informem que els diferents cursos tant d'educació infantil com de primària tot just ara ens trobem en plena campanya electoral!
L'objectiu? Escollir els consellers i conselleres que representaran a cadascuna de les seves classes a les diferents assemblees del Consell dels Infants.

Cal dir que prèviament a la campanya electoral s'ha treballat amb cada grup a tutoria un PowerPoint per informar els alumnes d'una manera entenedora sobre què és el Consell dels Infants, en què consisteix, què implica ser conseller/a (responsabilitats) etc...

Recordem als tutor i tutores que quan puguin ens facin arribar el nom i cognoms dels escollits per tal de fer arribar la primera convocatòria per la constitució del Consell de l'escola.

Molta sort a tots els candidats i candidates!!!!!

Aquí us deixem alguna imatge a mode d'exemple d'un grup de quart.

Seguim en contacte! Us recordem que anirem actualitzant informació tant via web com al suro de color rosa ubicat a l'entrada del centre.

Sheila G i Sònia R.