18/03/2013
El 23 de març la Teresina fa anys!

Sembalva que mai es faria gran!...i mireu que aquesta setmana celebrem el 10 aniversari de la Teresina.

De fet era tan gran com ara quan va nèixer! ...però no caminava massa bé...ara ja salta i balla... i te un germà i tres amics que sempre l'acompanyen.

Per fer una festa com cal (i en el marc de les activitats que farem de cara a commemorar el XXXè aniversari de l'escola i el Xè de la colla gegantera) el proper dia 21 es faran a tota l'escola, durant el matí, tot de tallers: Uns faran fermalls, altres titelles, altres carotes, retallables....Tot el que es vagi confegint es guardarà per lluir-ho a la festa de la primavera que també tindrà aquests aniversaris en compte.

Heu de saber, també, que es farà un concurs, més endavant,  per poder regalar-li a la Teresina un vestit nou: tots els nens i nenes de l'escola pensaran en algun disseny  que li pugui agradar i que sigui "modern".

A la tarda es faran balls i cançons dedicades, li posarem una corona, l'obsequiarem amb un pastis,....Quina festassa!!!!!!