15/10/2012
Proves d'avaluació diagnòstica!!!

Estimats alumnes i famílies,

Aquesta setmana els alumnes de cinquè faran les proves d’avaluació diagnòstica.

Sabem que s’ho han preparat molt bé...durant el curs passat i, ara, amb les proves assaig que han estat fent la setmana passada. Tanmateix, us donem algunes consignes per fer les proves que és interessant que treballeu des de casa:

-         Venir esmorzats.

-         Venir descansats (anar al llit d’hora).

-         Portar el material necessari (estoig amb els estris que fem servir sempre a classe).

I, a més a més, durant l’activitat, recordeu:

-         Omplir la portada de la prova amb les vostres dades personals. No volem fantasmes.

-         Llegir atentament cada pregunta abans de contestar-la. Si és necessari, tornar-ho a llegir tantes vegades com ho necessitis.

-         Respon cada pregunta tan bé com puguis i dins de l’espai que hi ha indicat.

-         Fes bona lletra i repassa el que has escrit, perquè les faltes d’ortografia també compten!

-         Si t’equivoques, no passa res...esborra o ratlla la resposta equivocada i marca clarament la resposta correcta.

-         No deixis cap resposta en blanc per por...ho has d’intentar!

Ànims i...confiança perquè de ben segur que ho fareu molt bé.