ESCOLA TERESA ALTET- LA HISTÒRIA

La nostra escola es va posar en funcionament fa aproximadament 33 anys.

El nom d'aquesta escola fa honor a la gran mestra Teresa Altet Roig. Aquesta professora, a més de dedicar-se a l'ensenyament, va fer obres benèfiques amb les seves alumnes i va formar part del Gremi de Mestres de Catalunya.

Actualment l' escola Teresa Altet és un centre que imparteix estudis d'infantil i primària. Està situada al carrer Mallorca i és una de les escoles més grans del municipi de Rubí.

Els nens i les nenes del Teresa Altet gaudim d'un entorn privilegiat a ca'n Oriol, on experimentem, manipulem, descobrim, ens divertim, cooperem...i aprenem, a ben segur, de forma molt diferent de com es feia fa més de 30 anys.

El nostre equip està format per mestres, voluntaris, personal de suport, famílies...i, el més important: nens i nenes actius que amb el seu aprendre, ser i fer van millorant l'escola.