ENLLAÇOS

Ja hem posat en marxa el bloc d'educació infantil!!!

Els i les mestres de l’escola us informem que hem creat uns blocs per treballar i compartir experiències, activitats, sortides, informacions referents als deures, etc. dins de l'escola i a la vostra llar familiar. Entreu i opineu del que estem fent!!!

CRP VALLÈS OCCIDENTAL III
XTEC
COLLA GEGANTERA E. TERESA ALTET
JCLIC
GENERALITAT DE CATALUNYA
AJUNTAMENT DE RUBÍ
EDU 365
Som Comenius!

Aquí teniu el Blog del Projecte Comenius de l'escola.

Ja hem posat en marxa el bloc de cicle inicial!!!

ESC. Teresa Altet

Ja hem posat en marxa el bloc de cicle mitjà!!!

ESC. Teresa Altet

Ja hem posat en marxa el bloc de cicle superior!!!

Casal Diari Teresa Altet

En aquest espai podrem compartir plegats totes les activitats, informacions d'interès, o aquelles meravelloses fotografies, que desitgeu.

Estem encantats de compartir!!

Consell dels Infants!!!

Amb el projecte del Consell d'Infants, es pretén fomentar els aprenentatges dels alumnes a través de la necessitat de donar un servei a tota la comunitat educativa. Els alumnes són els protagonistes i encarregats de recollir propostes, analitzar-les, veure quins recursos són els que necessiten per fer viables els objectius proposats, de cercar alternatives que ens ajudin a fer-ho realitat, etc.

Wordpress Colla gegantera
Cultura popular