INFORMACIO DE L'AMPA

Passades ja les vacances i començant el nou curs 2017-18, desde la Junta Directiva de l ¨AMPA, volem donar la benvinguda a totes les families de l´escola i en especial a les que s´incorporen aquest nou curs escolar.

Agrair-vos especialment a les families que amb la vostre aportació us heu anant incorporant aquest curs a aquesta associació, fent possible que es poguin dur a terme totes les activitats previstes com, extraescolars, festes, col.laboracions en les millores del centre, aportació viatge fi de curs de 6è....

I com no, convidar-vos a tots aquells que encara no pertanyeu, ho feu, ja que quants més siguem més activitats es podran realitzar i més idees es podran aportar. Tot això sempre sent un benefici pels nostres fill@s.

Gràcies.