ACTIVITAT

28/11/2017
Repensem el pati

Estem treballant per poder constituir una comissió mixta que prepari, al llarg d’aquest curs, una remodelació del pati. Aquesta comissió estarà formada per mestres, pares i mares, alumnes i una tècnica externa.

Volem treballar conjuntament tots els agents,  en un espai de tots, que és un lloc de privilegi per fer aprenentatges amb els altres companys i companyes. Representa una millora de l’escola, de les condicions d’aprenentatge i una oportunitat per cooperar i decidir entre tots l’ actualització de la nostra escola en aquest àmbit.

Si teniu interès en participar (mestres, famílies i alumnes) passeu a apuntar-vos per direcció fins el 1 de desembre.