ACTIVITAT

18/05/2017
EL CONSELL DELS INFANTS

Per fi ha arribat el dia. Aquest dia on els alumnes comencen a exposar tot el treball que s'ha fet al llarg de tot el curs. Com recordeu, a l'escola tenim un projecte anomenat CONSELL DELS INFANTS. Aquest es treballa a través de la metodologia ABP (Aprenentatge servei). Els alumnes pensen què volen millorar en el seu entorn per fer un bé social i tenir una millora a nivell d'escola.

Aquest curs van decidir poder recaptar diners per fer una sortida tot el centre finançada amb un concert. Per donar publicitat a aquest concert es va pensar en fer un flashmob. Aquest es va fer el passat dimarts 16 de maig al poble i a Rubí TV ens van publicar la notícia.

Ens hi veiem el proper divendres 26 de maig a les 17:00h a la festa de la primavera on es farà el nostre concert!

Continuem treballant!!

LINK DE LA NOTÍCIA: