ACTIVITAT

10/04/2016
jornada de bricolatge

El dissabte ens vam trobar uns quants a l'escola amb l'objectiu de millorar algunes coses que haviem pensat entre tots i totes.

Entre pares, mares, mestres i alumnes vam fer un munt de feina: pintar la caseta del pati d'infantil, que estava una mica "descolorida", arreglar l'hort i treure males herbes, posar un mirall a l'aula de joc simbòlic pertal que els nens i nenes es vegin quan es maquillen, canviar i endreçar el mobiliari i armaris de la tutoria de cicle superior (amb cortines i tot!), desmuntar els tamborets de l'aula d'experiències per poder-los posar 3x1 (ara ja estan tots perfectes!), penjar suros, arreglar totes les persianes del cole (tres no estàven bé...vaja "papes apanyats"...no s'arrugaven davant res!!!) i repassar tots els estors, arreglar l'aula de música possant un prestage nou i la tele nova, canviar els panys de la nova aula multimèdia i buidar-la (treient els prestatges i tallant-los amb una radial!...poca broma!) i omplir-la amb el necessari, endreçar l'antiga tutoria de cicle superior que ara és el magatzem de cicle superior, posar un armari al taller TAC i omplir-lo amb les torres per reparar,  deixar nous els expositors per notícies,...i algunes coses més que acabarem en els propers dies. Quina feinada!!!!!

També vam tenir temps per riure, passar-ho molt bé i fer una aperitiu "de luxe"!!!

Donem les gràcies a tots els qui han participat i esperem que la il·lusió dels nens inenes que veuran les seves classes i espais de l'escola més bonics que mai, ens encoratgi a fer de la propera edició de la festa un èxit de participació i propostes de millora!!!!

Mil gràcies i més...i fins el curs que ve.