ACTIVITAT

15/04/2015
Gran trobada de gegants d'escola

COLLA GEGANTERA DEL CEIP TERESA ALTET A LA TROBADA D'ESCOLES DE CATALUNYA

Passat diumenge, día 12 d'abril, la colla gegantera del Teresa Altet va participar a la XVII Trobada de Gegants d'escola de Catalunya que es va celebrar a Tarragona. Més de 30 colles d'arreu el país es van aplegar i molts tarragonins van poder gaudir de les cercaviles, l'ambient geganter i el bon temps. Després del tradicional esmorzar l'organització va preparar un seguit de jocs tradicionals, diversos tallers i música en directedels que els nens i nenes van gaudir moltíssim.

Cap a les 11:30 va començar la cercavila pels carrers del centre de la ciutat i els nostres geganters més petits van poder conèixer el casc antic, les muralles romanes... a més de demostrar les seves habilitats geganteres. En acabar la cercavila i els parlaments es va anunciar la seu de la trobada del 2016, a la ciutat de Mataró i es van fer dues ballades conjuntes amb peces tradicionals de la zona, la Vilanova i Amparito Roca.

Tot un éxit de participació i públic va permetre passar un gran dia geganter que va continuar amb un dinar col.lectiu. La colla va aprofitar el bon temps per visitar la Cala Romana i fins i tot la canalla va poder banyar-se al mar.