ACTIVITAT

14/11/2012
Els gegants de l'escola.

Estem fent un taller de gegantons. La colla gegantera de l'escola ens ha ensenyat a diferenciar el so d'un tambor i d'un timbal. No sonen igual!!!!! hem pogut ballar amb el cap gros nosaltres sols. Ha estat molt divertit.

El dijous dia de Santa Cecília els hi ensenyarem als altres nens de l'escola una dansa que hem preparat per celebrar aquest dia. Ens acompanyaran els gegants de l'escola i les gralles i tambors.

Dins de l'àrea de cultura Popular la Dora, la Sònia i la Mònica ens estan ensenyant com és un gegantor per dins, de què està fet, quins són els seus orígens,... Tot un seguit de coses que després nosaltres ensenyarem als nens de Londres i Itàlia, dins del projecte Comenius, no és emocionant?

Us deixem unes fotografies del que fins ara em aprés, esperem que us agradin.

Moltes gràcies pares.

Alumnes de 2n.